Przetargi

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE - Ogłoszenie dotyczące dostawy cateringu do szkoły

OFERTA NA ZAMÓWIENIE

 „Catering gotowych potraw dla dzieci w wieku od 7-14 lat

w Szkole Podstawowej w Rudce ‘’

 

I. Nazwa i adres zamawiającego:

 

Szkoła Podstawowa w Rudce

12-100 Szczytno, Rudka 10

Województwo Warmińsko-Mazurskie

tel. (89) 624 30 57

e-mail: sp.rudka@ug.szczytno.pl

NIP 745-174-36-00, REGON 001209452

 

Nazwa płatnika:

GMINA SZCZYTNO

NIP 745-181-12-30

Szkoła Podstawowa w Rudce

Rudka 10, 12-100 Szczytno

 

II. Opis przedmiotu zamówienia 

 

Przedmiotem zamówienia jest: 

„Catering gotowych potraw dla dzieci w wieku od 7-14 lat w Szkole Podstawowej w Rudce".

 

Rodzaj zamówienia: usługi.

 

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa gotowych pięciu posiłków w ciągu tygodnia: trzy razy zupa z dodatkiem chleba, dwa razy drugie danie (catering) dla dzieci w wieku 7 -  14 lat uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Rudce, Rudka 10; 12-100 Szczytno w okresie od 19.09.2022 r. do 16.06.2023 r. (z wyjątkiem dni wolnych wynikających z organizacji pracy szkoły) co stanowi średnio 10 m-cy x 20 dni = 200 dni (przy założeniu 20 dni roboczych w miesiącu).


2. Szacunkowa ilość posiłków w okresie trwania umowy: maksymalnie

w Szkole Podstawowej w Rudce: 70 posiłków dziennie

 

3. Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci. 

 

4. Wykonawca zobowiązuje się do:

a) dostarczenia odpowiedniej ilości posiłków zgodnie z zapotrzebowaniem złożonym na dany dzień przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego telefonicznie do godz. 8.30 danego dnia,

 

b) jadłospis układany będzie przez Wykonawcę (zaleca się różnorodność i niepowtarzalność dziennych posiłków) na okres 10 dni i dostarczany Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia na 3 dni przed planowanym jadłospisem. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy,

c) jadłospis powinien obejmować dania mięsne, półmięsne oraz jarskie, jak również uwzględnić urozmaicenie posiłków ze względu na sezonowość i święta.

 

d) posiłki będą dostarczane do szkoły codziennie w godzinach:

10.15-10.20

 

e) przygotowania i dostarczenia posiłków o najwyższym standardzie,
na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie
z normami HACCP oraz zbiorowego żywienia i wymogami sanitarno – epidemiologicznymi,

 

f) przygotowania i dostarczenia posiłków spełniających wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci
w wieku od 7 do 14 lat oraz zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi wg Instytutu Żywności i Żywienia,

 

g) wykonywania posiłków z naturalnych produktów, bez używania produktów typu instant czy gotowych półproduktów (np. mrożone pierogi, klopsy, gołąbki itp.) z gwarancją świeżości artykułów i produktów. Mięso nie może być MOM (mięso odkostnione mechanicznie),

 

h) Dostarczania posiłków na własny koszt w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych posiłków. Drugie dania dostarczane będą w jednorazowych pojemnika. Pojemniki i termosy muszą być szczelnie zamykane. Temperatura dla dań gorących w momencie przekazywania posiłków dzieciom winna wynosić co najmniej 63oC

 

i) Pobierania oraz przechowywania próbek dostarczonych posiłków
w specjalnie przeznaczonych do tego lodówkach przez okres 72 godz.,

j) Do obowiązków Wykonawcy należy także codzienny odbiór pojemników i odpadów pokonsumpcyjnych niezależnie od ich ilości. Pojemniki zabierane będą w następnym dniu dostawy. 

 

5. Sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług szkoły obciążają Zamawiającego.

 

III. Termin wykonania zamówienia. 

 

Wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia 19.09.2022 r. do dnia 16.06.2023 r. 

 

IV. Opis sposobu przygotowania ofert. 

  

Ofertę należy złożyć na druku „Formularz ofertowy” - załącznik nr 1 drogą: elektroniczną na adres e-mail: sp.rudka@ug.szczytno.pl, przesłać pocztą lub osobiście do dnia 12.09.2022 r.

V. Miejsce i termin składania ofert. 

 

1. Oferty należy składać w Szkole Podstawowej w Rudce, Rudka 10;
12-100 Szczytno, w terminie do dnia 12.09.2022 r. do godz. 12:00

2. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie ze wskazanym miejscem ponosi wykonawca. 

 

VI. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów
 i sposobu oceny ofert. 

 

KRYTERIA OCENY OFERT - najniższa cena.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów
do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej 

wykonanie zamówienia;



VIII. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy 

- „Formularz ofertowy” - załącznik nr 1

- przykładowy jadłospis dekadowy – załącznik nr 2

 

IX. Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami. 

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

 https://https://bip.spwrudce.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać
pod adresem:
 

Szkoła Podstawowa w Rudce, Rudka 10; 12-100 Szczytno,

Osoby upoważnione do kontaktowania się z wykonawcami:

Ewa Goździewska  tel. 89 – 624 30 57 

Ewa Godlewska tel. 89 – 624 30 57 

Anna Mikulska tel. 89 -  624 30 57

 

X. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 

 

1. Zamawiający zawrze umowę z wybranym wykonawcą w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą. 

2. Zamawiający zawiadomi wybranego wykonawcę o terminie i miejscu podpisania umowy. 

Załączniki:

1) Formularz ofertowy (załącznik nr 1).

2) Przykładowy jadłospis dekadowy (załącznik nr 2).

3) Projekt umowy (załącznik nr 3).

                                                    

                                        

      Zatwierdzam 

 

                                                  

Rudka, dnia 08.09.2022 r.

…...........… Ewa Goździewska ....................

   

 

Załącznik nr 1

 

Formularz ofertowy

 

Data:..............................................................................................................................................                       

Nazwa Wykonawcy: …................................................................................................................

 

Siedziba Wykonawcy: …..............................................................................................................

 

NIP:  ….....................................…...................... REGON: ……………………………….……

 

e-mail:            …......................................................................................................................................

 

telefon/fax:...................................................................................................................................

W postępowaniu o zamówienie publiczne na:

 „Catering gotowych potraw dla dzieci w wieku od 7-14 lat w Szkole Podstawowej w Rudce” oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia za wynagrodzeniem  w kwocie:

Wartość dziennego wyżywienia jednego dziecka – wynosi:

 

netto ................................... zł VAT %........... kwota VAT................................................ zł

wartość brutto ......................................................zł,

słownie……………………………………….………...................................................... zł.

 

 

Oświadczamy że:

1. zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy

do niej zastrzeżeń,

2. w cenie oferty uwzględniliśmy wszelkie prace towarzyszące oraz dodatkowe niezbędne

do realizacji przedmiotowego zamówienia,

3. udzielamy 14 dniowego terminu płatności faktur,

4. zamówienie wykonamy samodzielnie.

 

……………………………………..                        ……………………………………………

miejscowość i data                                                  podpis i pieczątka imienna upoważnionego







 

 

Załącznik nr 2

 

Przykładowy jadłospis dekadowy 

 

Każdy posiłek musi być skalkulowany w tej samej cenie.

Cena jednego posiłku winna zawierać koszt przygotowania i dostarczenia posiłku. 

 

1 posiłek:……………….……………………………………………………………………….

2 posiłek:………………………………………………………………………………………..

3 posiłek:………………………………………………………………………………………..

4 posiłek:………………………………………………………………………………………..

5 posiłek:………………………………………………………………………………………..

6 posiłek:………………………………………………………………………………………..

7 posiłek:………………………………………………………………………………………..

8 posiłek:………………………………………………………………………………………..

9 posiłek:………………………………………………………………………………………..

10 posiłek:……………………………………………………………………………………..

 

 

 

Wybór posiłku przez Zamawiającego będzie możliwy podczas realizacji usług.


………………………………..                       ............................................                      

           Miejscowość i data                                     Podpis i pieczątka imienna upoważnionego                                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 3

PROJEKT UMOWY

zawarta w dniu …………….. 2022 r. w Szczytnie pomiędzy:

płatnikiem: 

GMINA SZCZYTNO

NIP 745-181-12-30

zamawiającym:

Szkoła Podstawowa w Rudce, 12-100 Szczytno, Rudka 10 tel. (89) 624 30 57

NIP 745-174-36-00,  REGON 001209452  reprezentowanym przez:

Ewę Goździewską – Dyrektora Szkoły Podstawowej w Rudce przy kontrasygnacie Pani Jolanty Godlewskiej – Skarbnika Gminy Szczytno

a wykonawcą:

…....................................................................................................................................................................................................................................................................................................zwanym dalej „Wykonawcą” została zawarta umowa o treści następującej:

 

§ 1

Przedmiot zamówienia

 

1. Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje do wykonania zadanie, pt.: „Catering gotowych potraw dla dzieci w wieku od 7-14 lat w Szkole Podstawowej w Rudce w okresie od 19.09.2022 r. do 16.06.2023 r.

2. Zamówienie obejmuje następujący zakres rzeczowy i czasowy:

1) Wyżywienie składające się z zupy z dodatkiem chleba lub drugiego dania.

a) dowóz do Szkoły Podstawowej w Rudce, Rudka 10; 12-100 Szczytno  w godzinach: 

10.15-10.20

Wykonawca zobowiązuje się do codziennego odbioru pojemników z przedszkola.

b) szacunkowa ilość posiłków w okresie trwania umowy: maksymalnie

Szkoła Podstawowa w Rudce – 70 posiłków

3. Usługa cateringowa będzie odbywać się 5 dni w tygodniu z wyłączeniem dni wolnych wynikających z organizacji pracy szkoły.

4. Podane ilości są szacunkowe i w czasie obowiązywania umowy będą ulegać zmianom,
co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu nie zrealizowanych dostaw lub podstawą odmowy wykonania zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia
lub zwiększenia wielkości zamówienia w zależności od frekwencji dzieci, ilości dzieci uczęszczających do szkoły, nieprzewidzianych zdarzeń losowych, bądź dni wolnych wynikających z organizacji pracy szkoły. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o ilości zamawianych posiłków telefonicznie do godz. 8.30 danego dnia.

5. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie dostarczone posiłki. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zmniejszenie ilości posiłków


§2

 

Specyfikacja przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania

 

1. Specyfikacja jednego dziennego zestawu żywieniowego: zupa z dodatkiem chleba lub drugie danie.

2. Minimalne wymogi dotyczące przygotowywanych i dostarczanych posiłków:

 

1) Mają być sporządzone zgodnie z wymaganiami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia

zbiorowego. Muszą być sporządzone ze świeżych produktów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Sposób przygotowania oraz transport powinien odbywać się 

z zachowaniem odpowiednich warunków higieniczno-sanitarnych.

2) Muszą być sporządzone w dniu dostawy i dostarczone do przedszkola własnym transportem. 

Wykonawca jest zobowiązany dostarczać posiłki w urządzeniach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności, spełniając przy tym wszelkie wymogi sanitarno-higieniczne.

3) Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę (zaleca się różnorodność
 i niepowtarzalność dziennych zestawów żywieniowych) na okres 10 dni i dostarczany Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia na 3 dni przed planowanym jadłospisem. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy.
4) Wykonawca zobowiązuje się do pobierania oraz przechowywania próbek dostarczonych posiłków w specjalnie przeznaczonych do tego lodówkach przez okres 72 godz.

§ 3

Wynagrodzenie

 

1. Za wykonanie przedmiotu umowy określonego w §1 strony ustaliły wynagrodzenie 

w wysokości wartości jednego dziennego zestawu żywieniowego od osoby:

Cena brutto za 1 dzienny zestaw żywieniowy: …………………. złotych

obejmująca koszt produktów i koszt przygotowania posiłku.

2. Cena oferty za 1 dzienny zestaw żywieniowy będzie niezmienna przez cały czas realizacji usługi. Wykonawca przewidział wszystkie okoliczności, które mogłyby wpłynąć na cenę zamówienia. Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia.

3. Cena podana w punkcie 1 obejmuje całkowity jednostkowy koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia. Uwzględnia wszystkie czynności związane
z prawidłową, terminową realizacją przedmiotu zamówienia w tym w szczególności koszt produktów niezbędnych do przygotowania posiłków, koszt przygotowania posiłków, ich zapakowania, koszt przechowywania żywności i jej transportu do szkoły.

4. Podana cena zawiera wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji ofertowej, formularza ofertowego Wykonawcy, SIWZ, jak również koszty w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.

5. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie dostarczone posiłki. 




§ 4

Rozliczenie Wykonawcy za wykonany przedmiot zamówienia

 

1. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę za wykonane usługi będzie rozliczenie miesięczne wg ewidencji wydanych posiłków.

2. Wykonawca do każdej faktury dołączy ewidencję wydanych posiłków wg wzoru zawartego w załączniku nr 1 do umowy, odpowiednio do okresu rozliczeniowego.

3. Faktura za każdy miesiąc świadczonych usług powinna być dostarczona Zamawiającemu w terminie 7 dni roboczych od dnia zakończenia miesiąca.

4. Zapłata należności Wykonawcy nastąpi przelewem na konto Wykonawcy wskazane
w fakturze w terminie do 14 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego.

 

§ 5

Obowiązki Zamawiającego

 

1. Do obowiązków zamawiającego należy:

a) Zapewnienie bieżącej współpracy i dostęp Wykonawcy do wszystkich informacji niezbędnych do realizacji umowy.

b) Terminowa zapłata wynagrodzenia za wykonanie usługi.

c) Zamawiający zobowiązuje się do informowania Wykonawcy o sytuacjach nadzwyczajnych, które mogłyby spowodować istotne straty Wykonawcy związane z nieobecnością znacznej części potencjalnych odbiorców zamawiającego. Zamawiający przekaże w takim przypadku stosowną informację obsługującemu go dostawcy przynajmniej na 1 dzień przed spodziewaną absencją lub innym tego typu wydarzeniem.

d) Sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług szkoły obciążają Zamawiającego.

 

§ 6

Obowiązki Wykonawcy

 

1. Wykonawca gwarantuje, że usługi świadczone będą na najwyższym poziomie, 

a mianowicie:

a) przygotowane i terminowo dostarczone posiłki będą o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP oraz zbiorowego żywienia i wymogami sanitarno – epidemiologicznymi,

b) przygotowane i dostarczone posiłków spełniających wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci szkolnych w wieku od 7 do 14 lat oraz zgodnie 

z obowiązującymi normami żywieniowymi wg Instytutu Żywności i Żywienia,

c) wykonywania posiłków z naturalnych produktów, bez używania produktów typu instant czy gotowych półproduktów (np. mrożone pierogi, klopsy, gołąbki itp.) z gwarancją świeżości artykułów i produktów. Mięso nie może być MOM (mięso odkostnione mechanicznie)

d) Dostarczania posiłków na własny koszt w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych posiłków. Pojemniki

 i termosy muszą być szczelnie zamykane. Temperatura dla dań gorących w momencie przekazywania posiłków dzieciom winna wynosić co najmniej 63oC.

e) Pobierania oraz przechowywania próbek dostarczonych posiłków w specjalnie przeznaczonych do tego lodówkach przez okres 72 godz. 

f) Do obowiązków Wykonawcy należy także codzienny odbiór pojemników i odpadów pokonsumpcyjnych niezależnie od ich ilości. Pojemniki zabierane będą w następnym dniu dostawy śniadania. 

g) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkodliwe dla zdrowia skutki mogące wystąpić u osób korzystających z przygotowanych posiłków.

 

§ 7

Nadzór

 

Nad prawidłowym przebiegiem organizacji dożywiania dzieci w Szkole Podstawowej w Rudce, wynikającym z warunków niniejszej umowy wyznacza się :

1) Ze strony Zamawiającego:

- Pani Ewa Goździewska - dyrektor szkoły, który zastrzega sobie prawo przeprowadzenia doraźnych kontroli realizacji przyjętych przez Wykonawcę obowiązków.

2) Ze strony Wykonawcy:

…………………………………………………………………………………………..........................

 

§ 8

Odstąpienie od umowy

 

1. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy jeżeli:

1) Zamawiający nie wywiązuje się z obowiązku zapłaty faktur, mimo dodatkowego wezwania w terminie 1 miesiąca od upływu terminu do zapłaty faktur, określonego w niniejszej umowie;

2) Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, że wobec zaistnienia uprzednio nie przewidzianych

okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań umownych wobec Wykonawcy.

2. Poza okolicznościami określonymi w ust.1-2 Zamawiający lub Wykonawca może odstąpić od realizacji umowy, jeżeli druga strona narusza w sposób podstawowy postanowienia umowy powodujące utratę jego zasadniczych korzyści wynikających z umowy.

3. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie.

4. W przypadku bezpodstawnego odstąpienia od umowy przez Wykonawcę bądź niewywiązywania się z przedmiotu umowy w terminach i zakresie rzeczowym przewidzianym w niniejszej umowie oraz w postanowieniach SIWZ Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia szkód poniesionych z tego powodu przez Zamawiającego.

 

§ 9

1. W sprawach nieregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w tym przepisy Kodeksu Cywilnego i ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

2. Wszelkie spory wynikające z wykonania niniejszej umowy, które nie mogą być rozstrzygnięte polubownie, będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.

3. Na wypadek sporu miedzy stronami na tle wykonania niniejszej umowy, Wykonawca jest zobowiązany do wyczerpania przede wszystkim drogi postępowania reklamacyjnego polegającego na rozpatrzeniu konkretnego roszczenia od Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek ustosunkowania do zgłoszonego roszczenia w terminie od daty zgłoszenia roszczenia na piśmie. W razie odmowy Wykonawcy uznania roszczenia Zamawiającego, względnie nieudzielenia odpowiedzi na roszczenie w terminie, Zamawiający jest uprawniony do wystąpienia na drogę sądową.

4. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej
ze stron.

 

ZAMAWIAJĄCY                                                                                               WYKONAWCA 




 

 

 

 

 

Załącznik nr 1 do umowy

 

Ewidencja wydanych posiłków za okres od .............................do..........................................

w Szkole Podstawowej w Rudce.

 

data wydania posiłku

dzienna ilość wydanych posiłków

 

podpis osoby dostarczającej posiłki

podpis dyrektora
lub osoby upoważnionej

uwagi

         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         

             Razem:

  ..................szt.

     

 

            Niniejsze zestawienie stanowi podstawę wyliczenia należności zapisanych
na fakturze VAT nr …....................... z dnia ….................   …...............

                                                                                                                        

                                                                                                          …..............................

                                                                                                                       (Podpis Wykonawcy)

 

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 08.09.2022 r.
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Ewa Goździewska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 września 2022 13:20
Dokument wprowadzony do BIP przez: Ewa Goździewska
Ilość wyświetleń: 139
08 września 2022 13:20 (Ewa Goździewska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)