OFERTA NA ZAMÓWIENIE
„Catering gotowych potraw dla dzieci w wieku od 5-7 lat do Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Rudce ‘’
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Szkoła Podstawowa w Rudce
12-100 Szczytno, Rudka 10
Województwo Warmińsko-Mazurskie
tel. (89) 624 30 57
e-mail: sp.rudka@ug.szczytno.pl
NIP 745-174-36-00, REGON 001209452
Nazwa płatnika:
GMINA SZCZYTNO
NIP 745-181-12-30
Szkoła Podstawowa w Rudce
Rudka 10, 12-100 Szczytno
II. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
„Catering gotowych potraw dla dzieci w wieku od 5-7 lat do Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Rudce".
Rodzaj zamówienia: usługi.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa gotowych czterech posiłków: śniadanie, II śniadanie, obiad i podwieczorek (catering) dla dzieci przedszkolnych w wieku 5 - 7 lat uczęszczających do Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Rudce, Rudka 10; 12-100 Szczytno w okresie od 01.09.2022 do 31.08.2023
(z wyjątkiem dni wolnych wynikających z organizacji pracy oddziału przedszkolnego) co stanowi 11 m-cy x 20 dni = 220 dni (przy założeniu 20 dni roboczych w miesiącu).
2. Szacunkowa ilość posiłków w okresie trwania umowy: maksymalnie
Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Rudce:
- śniadania – 40 dzieci x 220 dni = 8 800 szt.
- II śniadanie – 40 dzieci x 220 dni = 8 800 szt.
- obiady (zestaw zupa + drugie danie + kompot) – 40 dzieci x 220 dni
= 8 800 szt.
- podwieczorek – 40 dzieci x 220 dni = 8 800 szt.
3. Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci.
4. Wykonawca zobowiązuje się do:
a) Dostarczenia odpowiedniej ilości posiłków zgodnie
z zapotrzebowaniem złożonym na dany dzień przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego telefonicznie do godz. 8.30 danego dnia,
b) jadłospis układany będzie przez Wykonawcę (zaleca się różnorodność i niepowtarzalność dziennych zestawów żywieniowych) na okres 10 dni
i dostarczany Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia na 3 dni przed planowanym jadłospisem. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy,
c) dzienny jadłospis powinien obejmować dania mięsne, półmięsne oraz jarskie, jak również uwzględnić urozmaicenie posiłków ze względu na sezonowość i święta. Na jadłospisie winna widnieć gramatura oraz kaloryczność posiłków,
Dzienny jadłospis obejmuje:
Śniadanie: potrawy mleczne, płatki i mleko pochodne, pieczywo mieszane, ser, jaja, parówki, kanapki, herbata, herbata z cytryną;
II śniadanie: owoce, warzywa;
Obiad: zupa, drugie danie: ziemniaki (zamiennie ryż, kasza, kopytka itp.), dania mięsne np. sztuka mięsa, kotlet mielony, pulpety, udziec kurczaka, kotlet schabowy, filet drobiowy, bitki wołowe, gulasz, ryba, pierogi, naleśniki, knedle itp. surówka, kompot
Podwieczorek: kanapka lub słodka bułka (ciasto), desery mleczne, owoce (w tym sezonowe), soki lub napój mleczny.
d) posiłki będą dostarczane do szkoły codziennie w godzinach:
8.50 – 9.00 - dostawa śniadania i II śniadania do przedszkola
11.30 – 12.00 - dostawa obiadu i podwieczorka do przedszkola
e) przygotowania i dostarczenia posiłków o najwyższym standardzie,
na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie
z normami HACCP oraz zbiorowego żywienia i wymogami sanitarno – epidemiologicznymi,
f) przygotowania i dostarczenia posiłków spełniających wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych
w wieku od 5 do 7 lat oraz zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi wg Instytutu Żywności i Żywienia,
g) wykonywania posiłków z naturalnych produktów, bez używania produktów typu instant czy gotowych półproduktów (np. mrożone pierogi, klopsy, gołąbki itp.) z gwarancją świeżości artykułów i produktów. Mięso nie może być MOM (mięso odkostnione mechanicznie),
h) Dostarczania posiłków na własny koszt w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych posiłków. Pojemniki i termosy muszą być szczelnie zamykane. Temperatura dla dań gorących w momencie przekazywania posiłków dzieciom winna wynosić co najmniej 63 stopnie Celcjusza,
i) Pobierania oraz przechowywania próbek dostarczonych posiłków
w specjalnie przeznaczonych do tego lodówkach przez okres 72 godz.,
j) W przypadku wyjazdu dzieci na wycieczkę Wykonawca zobowiązuje się w ramach środków przeznaczonych na wyżywienie do przygotowania tzw. suchego prowiantu. Zamawiający poinformuje Wykonawcę
o planowanej wycieczce telefonicznie z 3 dniowym wyprzedzeniem,
k) Do obowiązków Wykonawcy należy także codzienny odbiór pojemników i odpadów pokonsumpcyjnych niezależnie od ich ilości. Pojemniki zabierane będą w następnym dniu dostawy śniadania.
5. Sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług przedszkola obciążają Zamawiającego.
III. Termin wykonania zamówienia.
Wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia 01.09.2022 r. do dnia 31.08.2023 r.
IV. Opis sposobu przygotowania ofert.
Ofertę należy złożyć na druku „Formularz ofertowy” - załącznik nr 1 drogą: elektroniczną na adres e-mail: sp.rudka@ug.szczytno.pl, przesłać pocztą lub osobiście do dnia 24.08.2022 r.
V. Miejsce i termin składania ofert.
1. Oferty należy składać w Szkole Podstawowej w Rudce, Rudka 10;
12-100 Szczytno, w terminie do dnia 23.08.2022 r. do godz. 12:00.
2. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie ze wskazanym miejscem ponosi wykonawca.
VI. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów
i sposobu oceny ofert.
KRYTERIA OCENY OFERT - najniższa cena.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów
do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia;
VIII. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy
- „Formularz ofertowy” - załącznik nr 1
- przykładowy jadłospis dekadowy – załącznik nr 2
IX. Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
https://https://bip.spwrudce.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać
pod adresem:
Szkoła Podstawowa w Rudce, Rudka 10; 12-100 Szczytno,
Osoby upoważnione do kontaktowania się z wykonawcami:
Ewa Goździewska tel. 89 – 624 30 57
Ewa Godlewska tel. 89 - 624 30 57
X. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1. Zamawiający zawrze umowę z wybranym wykonawcą w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.
2. Zamawiający zawiadomi wybranego wykonawcę o terminie i miejscu podpisania umowy.
Załączniki:
1) Formularz ofertowy (załącznik nr 1).
2) Przykładowy jadłospis dekadowy (załącznik nr 2).
3) Projekt umowy (załącznik nr 3).
Zatwierdzam
Rudka, dnia 12.08.2022 r. |
…...........… Ewa Goździewska .................... |
|
|
Załącznik nr 1
Formularz ofertowy
Data:..............................................................................................................................................
Nazwa Wykonawcy: …................................................................................................................
Siedziba Wykonawcy: …..............................................................................................................
NIP: ….....................................…...................... REGON: ……………………………….……
e-mail: …......................................................................................................................................
telefon/fax:...................................................................................................................................
W postępowaniu o zamówienie publiczne na:
„Catering gotowych potraw dla dzieci w wieku od 5-7 lat do Oddziału Przedszkolnego
w Szkole Podstawowej w Rudce oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia za wynagrodzeniem w kwocie:
Wartość dziennego wyżywienia jednego dziecka – wynosi:
netto ................................... zł VAT %........... kwota VAT................................................ zł
wartość brutto ......................................................zł,
słownie……………………………………….………...................................................... zł.
W tym: - kwota brutto za zakupione produkty:.................................................................. zł
- kwota brutto koszt przygotowania posiłków: …................................................. zł
Oświadczamy że:
1. zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy
do niej zastrzeżeń,
2. w cenie oferty uwzględniliśmy wszelkie prace towarzyszące oraz dodatkowe niezbędne
do realizacji przedmiotowego zamówienia,
3. udzielamy 14 dniowego terminu płatności faktur,
4. zamówienie wykonamy samodzielnie,
…………………………………….. ……………………………………………
miejscowość i data podpis i pieczątka imienna upoważnionego
Załącznik nr 2
Przykładowy jadłospis dekadowy
Każdy posiłek musi być skalkulowany w tej samej cenie.
Cena jednego zestawu winna zawierać koszt przygotowania i dostarczenia posiłku.
1 zestaw:
śniadanie:......…………………………………………………………………………................
II śniadanie…………………………………………………………………................................
obiad (zupa, drugie danie surówka i kompot) …………………………………………………………...............................................................
…...................................................................................................................................................
podwieczorek................................................................................................................................
2 zestaw:
śniadanie:......…………………………………………………..........………………………......
II śniadanie…………………………………………………………….........……………...........
obiad (zupa, drugie danie surówka i kompot) …………………………………………………...........................................................................
…...................................................................................................................................................
podwieczorek………………………………………………..........……………………………..
3 zestaw:
śniadanie:......………………………………………………………..........…………………......
II śniadanie……………………………………………….........………………………...............
obiad (zupa, drugie danie surówka i kompot) …………………..............................................................................................………………….
…...................................................................................................................................................
podwieczorek………………………..........……………………………………………………...
4 zestaw:
śniadanie:......……………………………………..........……………………………………......
II śniadanie……………………………………….........………………………………...............
obiad (zupa, drugie danie surówka i kompot) ……………………………....................................................................………………………...
…...................................................................................................................................................podwieczorek……………………..........………………………………………………………..
5 zestaw:
śniadanie:......……..........……………………………………………………………………......
II śniadanie…………….........……………………………………………………………...........
obiad (zupa, drugie danie surówka i kompot) ………………..........................................................…………………………………………….
…...................................................................................................................................................
podwieczorek……..........………………………………………………………………………..
6 zestaw:
śniadanie:......…………………………………………………………………………………....
II śniadanie……….………………………………………………………………………...........
obiad (zupa, drugie danie surówka i kompot) ………………………………....................................................................……………………...
…...................................................................................................................................................podwieczorek…….......………………………………………………………………………….
7 zestaw:
śniadanie:......…………………………………………………………………………………....
II śniadanie………………….........……………………………………………………...............
obiad (zupa, drugie danie surówka i kompot) …………………………....................................................................……………………….......
…...................................................................................................................................................
podwieczorek……………..........………………………………………………………………...
8 zestaw:
śniadanie:.....….………………………………………………………………………………....
II śniadanie….........……………………………………………………………………...............
obiad (zupa, drugie danie surówka i kompot)
…………..............................................................………………………………….....................
…...................................................................................................................................................
podwieczorek……...…………………………………………………………………………….
9 zestaw:
śniadanie:..........………………………………………………………………………………....
II śniadanie…........………………………………………………………………………............
obiad (zupa, drugie danie surówka i kompot) …………………....................................................................……………………………...........
…...................................................................................................................................................
podwieczorek……….........……………………………………………………………………...
10 zestaw:
śniadanie:......………..........…………………………………………………………………......
II śniadanie………....………………………………………………………………………........
obiad (zupa, drugie danie surówka i kompot) ………….....................................................................................................................................
…...................................................................................................................................................podwieczorek………….......……………………………………………………………………
Wybór posiłku przez Zamawiającego będzie możliwy podczas realizacji usług.
…………………………………….. …...................................................................................
Miejscowość i data Podpis i pieczątka imienna upoważnionego
Załącznik Nr 3
PROJEKT UMOWY
zawarta w dniu …………….. 2022 r. w Szczytnie pomiędzy:
płatnikiem:
GMINA SZCZYTNO
NIP 745-181-12-30
zamawiającym:
Szkoła Podstawowa w Rudce, 12-100 Szczytno, Rudka 10 tel. (89) 624 30 57
NIP 745-174-36-00, REGON 001209452 reprezentowanym przez:
Ewę Goździewską – Dyrektora Szkoły Podstawowej w Rudce przy kontrasygnacie Pani Jolanty Godlewskiej – Skarbnika Gminy Szczytno
a wykonawcą:
…....................................................................................................................................................................................................................................................................................................zwanym dalej „Wykonawcą” została zawarta umowa o treści następującej:
§ 1
Przedmiot zamówienia
1. Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje do wykonania zadanie, pt.:„Catering gotowych potraw dla dzieci w wieku od 5-7 lat do Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Rudce w okresie od 01.09.2022 r. do 31.08.2023 r.
2. Zamówienie obejmuje następujący zakres rzeczowy i czasowy:
1) Wyżywienie składające się ze śniadania, II śniadania, obiadu (zupa, drugie danie, surówka, kompot), podwieczorka.
a) dowóz do Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Rudce, Rudka 10; 12-100 Szczytno w godzinach:
8.50 – 9.00 - dostawa śniadania i II śniadania do przedszkola
11.30 – 12.00 - dostawa obiadu i podwieczorka do przedszkola
Wykonawca zobowiązuje się do codziennego odbioru pojemników z przedszkola.
b) szacunkowa ilość posiłków w okresie trwania umowy: maksymalnie
Szkoła podstawowa w Rudce – oddział przedszkolny
- śniadania – 40 dzieci x 220 dni = 8 800 szt.
- II śniadanie – 40 dzieci x 220 dni = 8 800 szt.
- obiady (zestaw zupa + drugie danie + kompot) – 40 dzieci x 220 dni = 8 800 szt.
- podwieczorek – 40 dzieci x 220 dni = 8 800 szt.
3. Usługa cateringowa będzie odbywać się 5 dni w tygodniu z wyłączeniem dni wolnych wynikających z organizacji pracy oddziału przedszkolnego.
4. Podane ilości są szacunkowe i w czasie obowiązywania umowy będą ulegać zmianom,
co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu nie zrealizowanych dostaw lub podstawą odmowy wykonania zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia
lub zwiększenia wielkości zamówienia w zależności od frekwencji dzieci, ilości dzieci uczęszczających do przedszkola, nieprzewidzianych zdarzeń losowych, bądź dni wolnych wynikających z organizacji pracy przedszkola. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o ilości zamawianych posiłków telefonicznie do godz. 8.30 danego dnia.
5. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie dostarczone posiłki. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zmniejszenie ilości posiłków
§2
Specyfikacja przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania
1. Specyfikacja jednego dziennego zestawu żywieniowego:
Śniadanie: potrawy mleczne, płatki i mleko pochodne, pieczywo mieszane, ser, jaja, parówki, kanapki, herbata, herbata z cytryną;
II śniadanie: owoce, warzywa;
Obiad: zupa, drugie danie: ziemniaki (zamiennie ryż, kasza, kopytka itp.), dania mięsne np. sztuka mięsa, kotlet mielony, pulpety, udziec kurczaka, kotlet schabowy, filet drobiowy, bitki wołowe, gulasz itp., ryba, pierogi, naleśniki, knedle itp, surówka, kompot
Podwieczorek: kanapka lub słodka bułka (ciasto), desery mleczne, owoce (w tym sezonowe), soki lub napój mleczny;
2. Minimalne wymogi dotyczące przygotowywanych i dostarczanych posiłków:
1) Mają być sporządzone zgodnie z wymaganiami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia
zbiorowego. Muszą być sporządzone ze świeżych produktów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Sposób przygotowania oraz transport powinien odbywać się
z zachowaniem odpowiednich warunków higieniczno-sanitarnych.
2) Muszą być sporządzone w dniu dostawy i dostarczone do przedszkola własnym transportem.
Wykonawca jest zobowiązany dostarczać posiłki w urządzeniach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności, spełniając przy tym wszelkie wymogi sanitarno-higieniczne.
3) Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę ( zaleca się różnorodność
i niepowtarzalność dziennych zestawów żywieniowych) na okres 10 dni i dostarczany Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia na 3 dni przed planowanym jadłospisem. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy.
4) Wykonawca zobowiązuje się do pobierania oraz przechowywania próbek dostarczonych posiłków w specjalnie przeznaczonych do tego lodówkach przez okres 72 godz.
§ 3
Wynagrodzenie
1. Za wykonanie przedmiotu umowy określonego w §1 strony ustaliły wynagrodzenie
w wysokości wartości jednego dziennego zestawu żywieniowego od osoby:
Cena brutto za 1 dzienny zestaw żywieniowy: …………………. złotych
obejmująca koszt produktów ...........................złotych,
koszt przygotowania posiłku …....................złotych.
2. Cena oferty za 1 dzienny zestaw żywieniowy będzie niezmienna przez cały czas realizacji usługi. Wykonawca przywidział wszystkie okoliczności, które mogłyby wpłynąć na cenę zamówienia. Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia.
3. Cena podana w punkcie 1 obejmuje całkowity jednostkowy koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia. Uwzględnia wszystkie czynności związane
z prawidłową, terminową realizacją przedmiotu zamówienia w tym w szczególności koszt produktów niezbędnych do przygotowania posiłków, koszt przygotowania posiłków, ich zapakowania, koszt przechowywania żywności i jej transportu do punktów przedszkolnych.
4. Podana cena zawiera wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji przetargowej, formularza ofertowego Wykonawcy, SIWZ, jak również koszty w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
5. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie dostarczone posiłki.
§ 4
Rozliczenie Wykonawcy za wykonany przedmiot zamówienia
1. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę za wykonane usługi będzie rozliczenie miesięczne wg ewidencji wydanych posiłków.
2. Wykonawca do każdej faktury dołączy ewidencję wydanych posiłków wg wzoru zawartego w załączniku nr 1 do umowy, odpowiednio do okresu rozliczeniowego.
3. Faktura za każdy miesiąc świadczonych usług powinna być dostarczona Zamawiającemu w terminie 7 dni roboczych od dnia zakończenia miesiąca.
4. Zapłata należności Wykonawcy nastąpi przelewem na konto Wykonawcy wskazane
w fakturze w terminie do 14 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego.
5. Wykonawca za wykonaną usługę wystawia oddzielną fakturę za zakupione produkty, oraz za koszt przygotowania posiłków.
§ 5
Obowiązki Zamawiającego
1. Do obowiązków zamawiającego należy:
a) Zapewnienie bieżącej współpracy i dostęp Wykonawcy do wszystkich informacji niezbędnych do realizacji umowy.
b) Terminowa zaplata wynagrodzenia za wykonanie usługi.
c) Zamawiający zobowiązuje się do informowania Wykonawcy o sytuacjach nadzwyczajnych, które mogłyby spowodować istotne straty Wykonawcy związane z nieobecnością znacznej części potencjalnych odbiorców zamawiającego. Zamawiający przekaże w takim przypadku stosowną informację obsługującemu go dostawcy przynajmniej na 1 dzień przed spodziewaną absencją lub innym tego typu wydarzeniem.
d) Sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług przedszkola obciążają Zamawiającego.
§ 6
Obowiązki Wykonawcy
1. Wykonawca gwarantuje, że usługi świadczone będą na najwyższym poziomie,
a mianowicie:
a) przygotowane i terminowo dostarczone posiłki będą o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP oraz zbiorowego żywienia i wymogami sanitarno – epidemiologicznymi,
b) przygotowane i dostarczone posiłków spełniających wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych w wieku od 5 do 7 lat oraz zgodnie
z obowiązującymi normami żywieniowymi wg Instytutu Żywności i Żywienia,
c) wykonywania posiłków z naturalnych produktów, bez używania produktów typu instant czy gotowych półproduktów (np. mrożone pierogi, klopsy, gołąbki itp.) z gwarancją świeżości artykułów i produktów. Mięso nie może być MOM (mięso odkostnione mechanicznie)
d) Dostarczania posiłków na własny koszt w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych posiłków. Pojemniki
i termosy muszą być szczelnie zamykane. Temperatura dla dań gorących w momencie przekazywania posiłków dzieciom winna wynosić co najmniej 63 stopnie Celcjusza.
e) Pobierania oraz przechowywania próbek dostarczonych posiłków w specjalnie przeznaczonych do tego lodówkach przez okres 72 godz.
f) W przypadku wyjazdu dzieci na wycieczkę Wykonawca zobowiązuje się w ramach środków przeznaczonych na wyżywienie do przygotowania tzw. suchego prowiantu. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o planowanej wycieczce telefonicznie z 3 dniowym wyprzedzeniem.
g) Do obowiązków Wykonawcy należy także codzienny odbiór pojemników i odpadów pokonsumpcyjnych niezależnie od ich ilości. Pojemniki zabierane będą w następnym dniu dostawy śniadania.
h) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkodliwe dla zdrowia skutki mogące wystąpić u osób korzystających z przygotowanych posiłków.
§ 7
Nadzór
Nad prawidłowym przebiegiem organizacji dożywiania dzieci w oddziałach przedszkolnych Gminnego Przedszkola w Nowinach, wynikającym z warunków niniejszej umowy wyznacza się :
1) Ze strony Zamawiającego:
- Pani Ewa Goździewska - dyrektor szkoły, który zastrzega sobie prawo przeprowadzenia doraźnych kontroli realizacji przyjętych przez Wykonawcę obowiązków.
2) Ze strony Wykonawcy:
…………………………………………………………………………………………..........................
§ 8
Odstąpienie od umowy
1. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy jeżeli:
1) Zamawiający nie wywiązuje się z obowiązku zapłaty faktur, mimo dodatkowego wezwania w terminie 1 miesiąca od upływu terminu do zapłaty faktur, określonego w niniejszej umowie;
2) Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, że wobec zaistnienia uprzednio nie przewidzianych
okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań umownych wobec Wykonawcy.
2. Poza okolicznościami określonymi w ust.1-2 Zamawiający lub Wykonawca może odstąpić od realizacji umowy, jeżeli druga strona narusza w sposób podstawowy postanowienia umowy powodujące utratę jego zasadniczych korzyści wynikających z umowy.
3. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie.
4. W przypadku bezpodstawnego odstąpienia od umowy przez Wykonawcę bądź niewywiązywania się z przedmiotu umowy w terminach i zakresie rzeczowym przewidzianym w niniejszej umowie oraz w postanowieniach SIWZ Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia szkód poniesionych z tego powodu przez Zamawiającego.
§ 9
1. W sprawach nieregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w tym przepisy Kodeksu Cywilnego i ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Wszelkie spory wynikające z wykonania niniejszej umowy, które nie mogą być rozstrzygnięte polubownie, będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
3. Na wypadek sporu miedzy stronami na tle wykonania niniejszej umowy, Wykonawca jest zobowiązany do wyczerpania przede wszystkim drogi postępowania reklamacyjnego polegającego na rozpatrzeniu konkretnego roszczenia od Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek ustosunkowania do zgłoszonego roszczenia w terminie od daty zgłoszenia roszczenia na piśmie. W razie odmowy Wykonawcy uznania roszczenia Zamawiającego, względnie nieudzielenia odpowiedzi na roszczenie w terminie, Zamawiający jest uprawniony do wystąpienia na drogę sądową.
4. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej
ze stron.
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA
Załącznik nr 1 do umowy
Ewidencja wydanych posiłków za okres od .............................do..........................................
w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Rudce.
data wydania posiłku |
dzienna ilość wydanych posiłków
|
podpis osoby dostarczającej posiłki |
podpis dyrektora |
uwagi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Razem: |
..................szt. |
|
|
|
Niniejsze zestawienie stanowi podstawę wyliczenia należności zapisanych
na fakturze VAT nr …....................... z dnia …................. …...............
…..............................
(Podpis Wykonawcy)
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025